Ik was trouwens gisteren in de Orange-winkel omdat ik schrok van een SMS’je. Orange stuurde mij het bericht dat ik een rekening voor €72 kreeg voor wat ik de afgelopen maand gebeld had. Ik dacht dat dit onmogelijk was maar ik kon mijn factuur niet online checken.
In de winkel kwam ik erachter dat dit nog kosten waren van mijn vakantie. Een telefoongesprek van 0:39 in Syrië kost al snel €1,50. En ik heb nog mijn best gedaan om zo min mogelijk te bellen en gebeld te worden.
Ik had het fijn gevonden om hier niet door overvallen te worden. Het maandelijkse SMS’je van Orange lijkt transparant, maar ik snap er nooit iets van omdat alle context mist. Ik snap niks van de perioden1 van de Orange-rekeningen, ik snap sowieso niets van de Orange-rekeningen omdat er teveel informatie afschuwelijk slecht opgemaakt op staat.
Verder werkt inloggen als klant op de Orange-site niet op Safari2.
Orange houdt gelukkig binnenkort op met bestaan en dan zijn we weer terug bij T-Mobile.
Ai, dat is hard gegaan dus!